Gratis verzenden (Nederland) vanaf 20 Euro

KN95 / FFP2 / Wegwerp Mondkapjes op voorraad

Klantenservice

Vindt antwoord op al je vragen

Algemene aankoop en betaal vragen

Bestellen en betalen

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren.

Uw email bericht wordt binnen 24 uur beantwoord.

Na de succesvolle bestelling ontvangt u van ons onmiddellijk een bevestigingsbericht met alle informatie. Zodra de goederen ons magazijn verlaten krijgt u een verzendbevestiging via e-mail. Met behulp van de daarin opgegeven code kunt u de verzending van uw pakket elk moment online volgen.

Bestel en betaal je voor 13.00 uur dan word je bestelling de eerst volgende werkdag geleverd met uitzondering op het weekend. Met de Track & Trace code kan je je bestelling volgen.

U heeft het verkeerde artikel besteld of u wenst toch een ander product? Niet erg, zolang uw bestelling nog niet is opgehaald door DHL,  kunt u uw bestelling annuleren.

Nederlandse bezoekers kunnen veilig betalen met iDEAL of creditcard.

Belgische bezoekers kunnen veilig betalen kbc/cbc bank, Bancontact, Belfius, ING Home Pay of creditcard. 

 

Uw betaling wordt afgerond in een beveiligde omgeving van Mollie.

 

Uw betalingsgegevens worden niet bewaard in onze webshop.

Wij leveren in Nederland en België.

Vragen over verzending en retour

Verzenden en retourneren

Indien een geleverd artikel niet aan uw verwachtingen voldoet kunt u dit binnen 14 dagen na ontvangst weer terugzenden. Onze retourservice is voor u vanzelfsprekend kosteloos.

Uitsluiting herroepingsrecht: Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming en hygiëne.

Zo werkt onze retourservice:

  1. Log in uw account
  2. Ga naar uw bestelling en geef aan dat u het artikel wilt retourneren.
  3. U ontvangt van ons via e-mail een retourlabel.

Belangrijk bij retourzendingen:

  1. Terugsturen is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen.
  2. Verpak de artikelen a.u.b. zorgvuldig om beschadigingen tijdens het vervoer te voorkomen. De producten en bijbehorende verpakking dienen zich in een onberispelijke en wederverkoopbare toestand te bevinden.
  3. Voeg een kopie van de factuur / bestelling bij de retourzending.
  4. Zodra uw retourzending bij ons binnenkomt ontvangt u automatisch een ontvangstbevestiging via e-mail. Wij verwerken uw retourzending direct.

U krijgt van ons een e-mail met daarin een Track & Trace knop. 

U Krijgt automatisch een mail met Track & Trace wanneer we een label aanmaken. Uw Track & Trace wordt pas zichtbaar wanneer DHL uw zending heeft ingescand. Er zit dus een tijd tussen dat uw zending niet zichtbaar is.

In drukke tijden verwerken we ook uw bestelling in het weekend, dan wordt er ook een label aangemaakt. DHL haalt alleen pakketten af op werkdagen bij ons.

1. Gratis bezorgen naar eigen adres.

2. Gratis bezorgen op een andere adres.

3. Gratis ophalen bij een servicepunt van DHL naar eigen keuze.

4. Gratis ophalen bij ons op de Damzigt 30, 3454 PS De Meern.

 

Naast bezorging op uw eigen adres kunt u ook kiezen voor een ander bezorgadres.

Het is mogelijk uw pakket af te halen bij een servicepunt van DHL of op te halen bij onze vestiging in De Meern, regio Utrecht.

Uw pakket ophalen bij ons op de Damzigt 30, 3454 PS De Meern. Indien u uw bestelling plaatst voor 13:00 uur, kan u uw bestelling tussen 14:00-17:00 uur ophalen.

Gratis Verzenden

Vanaf 20 Euro

14 Dagen Retourneren

Geld terug garantie

Kwaliteit Hygiëne Artikelen

Hoge kwaliteit

Veilig & Vertrouwd Betalen

iDeal / MasterCard / Visa / Maestro